.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد در قم: دست ما را بستند

رئیس جمهور گفت: پول کافي در بودجه گذاشتيم و دولت برنامه هاي را تنظيم کرد که دگرگوني در کشور ايجاد شود اما طوري دست ما را بستند که درست نمي توان بودجه را از جاي ديگري جابجا کرد.

به گزارش شمال نیوز، رئيس جمهور با بيان اينکه ما منکر بي عدالتي در کشور نيستيم تاکيد کرد: در کشور ما بي عدالتي وجود دارد و ما منکر آن نيستيم اما بايد اين مشکل را برطرف کنيم.


محمود احمدي نژاد صبح امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه هاي حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به سال اصلاح الگوي مصرف، رعايت اين مسئله را وظيفه همگاني دانست و اظهار داشت: نمي شود در کشوري که اعلام مي کند عاشق اهل بيت است فاصله طبقاتي و اسراف باورنکردني و بي عدالتي وجود داشته باشد و بايد اينها را برطرف کنيم.

رئيس قوه مجريه طرح هدفمند کردن يارانه ها را بزرگترين طرح در اصلاح الگوي مصرف دانست و بيان داشت: البته نه اينکه دست ما را ببندند و يک وزنه 200 کيلويي به ما وصل کنند و به استخر بيندازند و آن وقت بگويند علاوه بر اينکه خودتان از استخر بيرون بياييد ديگران را هم بيرون بياوريد.

وي گفت: ما مي توانيم با سرعت 3 برابر امروز ايران را بسازيم و در اين راستا منابع وجود دارنداما به خوبي برنامه ريزي نمي شود.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به طرح انتقال آب از سرشاخه هاي دز به قم اشاره کرد و گفت: اتمام اين طرح به حدود 400 ميليارد تومان اعتبار نياز داشت اما اين اعتبار را در اختيار ما قرار ندادند.

احمدي نژاد به ويژگيهاي قم اشاره کرد و گفت: قم پايگاهي است که بايد در ترسيم مرزبندي هاي الهي همچنان پيشتاز و پيشگام باشد.

رئيس جمهور با بيان اينکه افق نگاه قم بايد جهاني باشد، خاطر نشان کرد: اين شهر بايد براي پاسخگويي به نيازهاي جهان اسلام آماده شود.

وي اضافه کرد: قم ازنگاه ملت و تاريخ ما و آيندگان داراي جايگاه بسيار برجسته اي است و مسئولان بايد به اين شهر توجه ويژه اي داشته باشند.

احمدي نژاد قم را ديار علم و ايمان و فقاهت و مرجعيت و شجاعت خواند و گفت: قم يک مشعل فروزاني است که امروز در برابر ملت هاي عالم قرار گرفته و راه هدايت و کمال و رسيدن به حيات طيبه و قله هاي بلند ايماني و اسلامي را به همگان نشان مي دهد.

رئيس جمهور از قم به عنوان کانون جوشش ايمان هاي پولادين و همتهاي بلند و انديشه هاي عميق ياد کردو اظهار داشت: خدماتي که قم به ملت ايران و جامعه بشري انجام داده است اگر نگوييم بي نظير است قطعا کم نظير است.

وي گفت: قم حرم اهل بيت است و حضرت معصومه (س) طي قرون اعصار در دامان پرمهر خودش مردان و زنان بزرگ و علمايي عامل و وارسته و خدوم در راه آرمان هاي الهي و اسلامي تربيت کرده است.

وي با بيان اينکه حرم حضرت معصومه کانون نورافشاني و هدايت دلها و انديشه هاست، تصريح کرد: حضرت معصومه التيام بخش دلهاي مجروح از داغ سنگين غير قابل تحمل مدينه و کانون انتشار عشق و محبت و رحمت و ولايت در سرزمين آسماني ايران است.

احمدي نژاد با بيان اينکه کدام کار فرهنگي بالاتر از بستر ساز و آماده کردن خدمات براي زائران حرم است، خاطر نشان کرد: قم بايد به زيباترين شهر کشور تبديل شود و من قبول ندارم که برخيها فکر مي کنند که دينداري با زيبازيستن متفاوت است.

وي گفت: پول کافي در بودجه گذاشتيم و دولت برنامه هاي را تنظيم کرد که دگرگوني در کشور ايجاد شود اما طوري دست ما را بستند که درست نمي توان بودجه را از جاي ديگري جابجا کرد.

احمدي نژاد افزود: جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي ايران برآمده از مجاهدت هاي پيامبران و صلحا در طول تاريخ و همچنين نقطه آرماني همه پيامبران قبل از حکومت جهاني به عنوان زمينه ساز جمهوري اسلامي است.

وي تصريح کرد: جمهوري اسلامي فرآيند خون دل خوردنهاي همه پيامبران و مجاهدان و بزرگان ماست.

رئيس جمهور با بيان اينکه جمهوري اسلامي يک حکومت معمولي است و در رديف ساير نظامات نيست، تصريح کرد: صيانت از عزت و کرامت و موجوديت جمهوري اسلامي اسلامي صيانت از اساس دينداري و خداپرستي است.

احمدي نژاد اضافه کرد: امروز دو جبهه در دنيا به طور کاملا شفاف در برابر يکديگر قرار دارند که يکي از آنها جبهه شياطين و ديگري جبهه موحدان و آزادگان است.

وي با بيان اينکه تقابل و نبرد اين دو جبهه در متن نبرد آخرين است، خاطر نشان کرد: انقلاب نهايي آغاز شده است و انقلاب اسلامي بخشي از انقلاب آخر است.

رئيس قوه مجريه همچنين گفت: در طول 30 سال ملت ما و انقلاب اسلامي روز به روز قويتر و مستحکم تر و نوراني تر از گذشته است و جبهه استکبار مايوس تر، خمودتر و ضعيفتر است.

احمدي نژاد خاطر نشان کرد: صف بندي بين اين دو جبهه به سرعت در حال گسترش به کل بشريت است و اين نبرد به روزهاي اوج و پاياني خودش نزديک مي شود.

وي تصريح کرد: بايد مراقب باشيم که در اين صف بندي کجا قرار داريم و بدانيم چه کساني به ما دل بسته اند و چه کساني دشمن ما هستند.

رئيس جمهور اظهار داشت: جنايتکارترين جنايتکاران تاريخ عليه جمهوري اسلامي و ولايت فقيه و دولت هستند و ما به اين مسئله افتخار مي کنيم و ناراحت نيستيم.

وي با بيان اينکه ما خوشحال هستيم که اين صف بندي تشکيل شده است، خاطر نشان کرد: البته ما از اينکه عده اي آنقدر سقوط مي کنند که موجوديت خودشان را از دست مي دهند ناراحت هستيم اما از اينکه دزدها و غارتگران جهان طرف مقابل ما هستند خوشحاليم.

احمدي نژاد گفت: امپراتوري استکباري در آينده اي نزديک تر از آنچه که در ذهن ماست فرو خواهد ريخت.

رئيس جمهور افزود: ماموريت اصلي ما تقابل با جبهه استکبار است ولي به موازات آن بايد همه جاي ايران را بسازيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.